Jumaat, 20 Februari 2009

kisah jumaat....

Nak mula dari mane ek,hurm....mcm ne mulanya.Pada hari khamis iaitu semalam aku x sangka sangat2 tajuk yang aku cadangkan untuk final projek dah ade orang amik dan tak sempat nak perpose,mane x nya aku baru je tanya lect. mase 2 da approve boleh proseed,jadi ape lagi exited bukan main la kan.Petang 2 pada hari yang sama group lain perpose tajuk aku cadangkan,aku tau berita 2 pon time aku kuar minum2 ngan mmber.Pergh....dah la susah nak dapatkan 1 tajuk pas2 kene kebas lak....nasib3x....
Pagi jumaat 2 plak aku jumpe ngan lact. yang approve tajuk 2,katanya"terpaksa bagi pada group 2 sbb dia dah perpose awl2 dan awk kene cari tajuk lain" aduh...mmg sah lah berita yang aku tau semalam,kiranya da spoil la ari jumaat ne.... Macam biase kelas ade lepas jumaat,hurm mmg penat x tau nak cakap cam ne tp lect. yang mengajar 2 ok x pe la kan,alhamdulillah tp mase 2 aku da sakit kepala sikit sbb panas + ngan mo0d x brape elok(pasal kene cari tajuk lain...wakakakak) Sebelom aku balik umh td,aku call cinta hati ingatkan boleh la jumpe untuk tenang2kan hati,lepaskan rindu da lame x jumpe.Bukan ape sangat sebenarnya cume da lame x jumpa dekat2 3 minggu dah,satu lagi 1 bukan senang nak jumpe dia ne susah bukan main.Nak jadi kan cerita mula2 aku ok lagi tp bila kene tengking sekali sape x marah(tengah panas + sakit kepala+ sakit hati) waaaaa....dasyat kan,yang paling aku terkilan sangat dengan dia sbb bila aku ajak jumpa je mcm2 alasan yang dia bagi ,kalo sekali dia tolak x pe la kan tp ne dah banyak kali... yang paling aku sangsi ngan dia bile dia ade dekat KUANTAN,dekat sangat dengan aku tp 2 la dalam masa 3 minggu ne mcm2 alasan dia bagi,smua x nak jumpe...dlu pantang dapat kuar KUANTAN mesti nak jumpe satu lagi yang aku terasa sangat ngan dia sbb dia x layan sangat aku,SMS ke CALL ke....(sakitnye hari ne) ALhamdulillah aku sampai kat umh dengan selamat,walwpon aku bawak moto mcm org gila td(sakit hati nye pasal) aku x tau speed naik berapa td sbb meter moto mmg mati.Aku pon da buntu nak tulis ape lagi dah,masa aku tulis ne pon hati aku still x tenteram

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger