Rabu, 25 Februari 2009

exam....exam...exam....

Minggu Exam 1 da dekat sangat tp persediaan aku sikit je,tkt jugak bile memikirkan.Tadi baru je lepas buat amali install Server SQL 2000 walawpon senang ade jugak aku sangkut sebab lupe sikit...(wakakaka cover sbb x ulangkaji =p) alhamdulillah lepas gak la.

Masa dalam amali 2,ade la seorang kawan yg mmg perangai dia kalo ape2 pon mesti mintak tolong ajarkan walawpon dalam exam.Aku x kesah la nak tlg tp kalo dari SEM 1 sampai SEM 4 x pernah berubah,kalo tunjuk sikit2 x pe la tp step by step dia suruh ajarkan.Geram tol aku dibuatnya,baik aku saja yang buat keje 2.

Lepas abis je dia install server terus dia remove program 2,x sempat lecture yang jaga nak check.Lecture 2 suruh dia wat semula tp dia keluar dari tempat exam dengan selambe je dan trus balik.Hurm...kene repeat exam la jawabnya.

Esok aku ade exam lagi ujian tiori untuk subjet yg sama dan next week dah Ujian 1,so wish me luck k

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger