Khamis, 12 Mac 2009

harapan ku kini....

hurm....macam2 yang berlaku dalam hidup aku ne sejak masuk bulan 3,tah la kenapa bulan ne aku rasakan paling berat buat aku untuk menghadapinya,mungkin ujian ALLAH kepada aku yg selalu melakukan dosa x henti2,entahlah bila aku nak insaf......

mgkin bukan pepatah ne ade kaitan kot "kita mengharapkan cerah hingga ke petang tp hujan ditengah hari tp tuhan nak hadiahkan kita pelangi yg cantik"erm...insyallah kalo x der halangan DIA akan datang bertemu dengan IBUku,harap2 dia akan lepas ujian IBUku nnti....Amin

ape2 pon aku menanti dengan penuh harapan yg menggunung,moga2 IBUku menerima pilihan hati ku walaupon aku tahu dia bukanlah sempurna tp bagi ku DIA sudah cukup buatku untuk menempuh hidup yg penuh dengan pancaroba

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger